Çiçeksepeti Entegrasyonu

Çiçeksepeti sisteminde satış yapıyor ve webticari ile entegrasyonlu çalışmak istiyorsanız, öncelikle, api bilgilerinizi Webticari sistemine girmelisiniz.

    Çiçeksepeti api bilgilerinize ulaşmak için, bayi.ciceksepeti.com adresine giriş yapıyoruz.

Sağ üstte görünen Mesaj ikonuna tıklayınız. Sonrasında ÇiçekSepeti Destek Ekibine Sorun butonuna tıklıyoruz. Buradan Yeni Konuşma Başlat butonuna tıklıyoruz. Konu kısmına API Listeleme İşlemleri’ ni seçiyoruz. Konu Detayı kısmına API KEY / Supplier ID istiyorum’ u seçiyoruz. Açıklama kısmına ise, Webticari Yazılım ile entegrasyon yapmak istiyorum. API Key’imi gönderebilir misiniz? yazdıktan sonra gönder butonuna tıklıyoruz. Daha sonra e-posta adresinize API Key ile ilgili bilgiler gelecektir.

Bu aşamadan sonra Webticari Programına giriş yaparak, Menü’den Ayarlar > Web > ÇiçekSepeti sayfasından bağlantınızı yapabilirsiniz.

Entegrasyon ayarları tamamlandıktan sonra Ayarlar > Transfer Ayarları tabı altından özelleştirme işlemlerini yapabilirsiniz.

Özelleştirme ayarları tamamlandıktan sonra sayfanın altından Veri Al ve Veri Gönder butonlarını kullanabilirsiniz.

 Eğer Çiçeksepeti’ndeki  ürünün barkodu Webticari’de bulunamazsa, “ürün barkodu bulunamadı” uyarısı alırsınız, bu durumda ise barkodu koplayarak Webticari’deki ilgili stoğun barkod alanına yapıştırmak olacaktır.

Çiçeksepeti mağazanıza Stok(Ürün) Aktarımı yapmak için Webticari Stok ayrıntılarında aşağıdaki tanımları yapmalısınız.

Menü’den Stok > Stok Seç tıklanır ve stok listesinden Çiçeksepeti’ne göndermek istediğiniz ürün seçilir.

Stok Ayrıntı Tablarını kullanarak; stok resmiÇiçeksepeti kategori ve özellik seçimi yapmak zorundasınız.

Webticari’den Veri Gönder ile Çiçeksepeti Mağazanıza ürünleri gönderiniz, Çiçeksepeti mağaza girişi yapınız ve Menü’den Ürün & Pazarlama Yönetimi ‘ne tıklayınız. Açılan sayfada ürün listesine tıklayarak ürünleri görebilirsiniz.

Sorun Çözme (*İlk yapılması gereken adımlar)

Soru: Stokları filtre ile gönder yapınca istediğim ürünler listelenmiyor?
Cevap: Göndermek istediğiniz ürünü seçiniz, web tabı altında trendyol mağaza logosuna tıklayın, entegre et durumu aktif değilse filtre listesinde görüntüleyemezsiniz.

Soru: Sipariş geldi fakat sanal mağazada miktar değişmedi?
Cevap: Çiçeksepeti transfer ayarlarında bulunan “otomatik veri gönder” seçeneğini aktif etmeniz gerekmektedir. Webticari’ye siparişi çektiğiniz an miktar değişmez, irsaliye yada faturalaştırdığınızda miktar güncellenir, bunu da otomatik yapmak istiyorsanız; Çiçeksepeti transfer ayarlarında bulunan “siparişleri otomatik irsaliyeleştir” seçeneğini aktif etmeniz gerekmektedir.

Video izlemek ister misiniz?

Diğer yardım metinleri için arama yapınız